İroni Bağımlısı

[ İRONİ BAĞIMLISI ]*

Bu divanın sadece filmlerde olduğunu sanıyordum. Doktor karşımdaki tekli koltuğa oturup ayak ayak üstüne attı. Cildi oldukça kaliteli görünen bir defter açtı. Kendinizi kasmayın, rahatça uzanın, dedi. Ayağımda ayakkabılar varken uzanamıyorum, dedim. Çıkarabilirsiniz, dedi ama ortalığa yayılma ihtimali olan kokuyu düşünüp vazgeçtim. Divana bir güzel uzandım. İroni bağımlısı olduğunuzu ne zaman fark ettiniz, diye sordu doktor. Ben fark etmedim. Çevremdeki insanlar fark etti, dedim. Nasıl, dedi doktor, sizin ironi bağımlısı olduğunuzu mu söylediler? Yok, dedim, öyle demediler. Ben bir şey söylediğimde, gerçek mi söylüyorsun, şaka mı yapıyorsun, anlamıyoruz, dediler. Ben de bir dedektif tutup konuyu araştırmasını istedim. Araştırmayı yapan dedektif dedi ironi bağımlısı olduğumu. Doktor, gözlerini elindeki defterden kaldırıp, "Gerçek mi söylüyorsunuz, şaka mı yapıyorsunuz!" dedi şaşkınlıkla.

*[ izzet koçak ]

#mikroöykü842

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder