Simeranya Günlükleri



#SevgiliGünlük,
telefonu açtım, alo kemal sen misin, diye sordu. Hayır, dedim, ben selim. sesin ne kadar da kemal'e benziyor, dedi. kusura bakma numaran silinmiş, dedi. biraz muhabbet ettik, kapattık. abim kapıdan, kemal hadi maça gidiyoruz, diye seslendi. hazırdım. çıktık.


#SevgiliGünlük,
sabah kahvaltıya eve gittim, ben de bir evde yaşıyorum ama ev, anne ve babanın olduğu yerdir. babam bahçedeki çatalavratlarla mücadele kapsamında ilaçlama yapmış. annem niyetliymiş, babamla karşılıklı kahvaltı yaptık. günümüzü de gördük dedi babam. gülmedik.


#SevgiliGünlük,
bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu. yağmurdan kaçmak için bir bankaya sığındım. güvenlik görevlisi gözlerini benden ayırmıyordu. ayağa kalkıp, bu bir soygundur, diye bağırdım. görevlinin eli ayağı dolaştı. bu şartlarda kredi çekemem, deyip dışarı çıktım.


#SevgiliGünlük,
Seminer için okula gittiğimde okul yerinde yoktu. #Oryantiring denen bir şeyi öğrenmemiz için okulu saklamışlar. Elimize harita ve pusula verip işaretli yerlerdeki ipuçlarını toplayarak okulu bulmamızı istediler. Bulan konum atsın, deyip eve geldim. Hâlâ ses yok!


#SevgiliGünlük,
İçim boşaldı sanki. Kafamın içindeki uğultular kesildi. Hepsi son akşam yemeklerini yemiş gibi hücrelerine çekildiler. En azından biri çıkar ortalığı velveleye verirdi. Hayır olsun.


#SevgiliGünlük,
Geçen hafta, biliyorsun, pencerelere sineklik siparişi verdim. Kaliteli maliteli derken, iki üç sinek için bayağı masrafa girdik. Dikkat ettim de o günden beri eve sinek girmiyor. Bir komploya mı kurban gittik bilemiyorum.


#SevgiliGünlük,
Bugün bir bisikletim oldu. Çocukluk hayalim gerçekleşti. Bunun nasıl tarifsiz bir duygu olduğunu bilemezsin. Tarif etsem şimdi, bilirsin belki ama o zamanda cümlenin bir kıymeti kalmaz.


#SevgiliGünlük,
Sokağa çıkmaktan çekinir oldum. Her köşe başında bir siyasi duruyor. Seçimler yakın, malum. Köşe kapmaca oynuyoruz. Onların yalanlarından kendi köşeme çekilerek kurtulmaya çalışıyorum. Geçen gün birine, bu kadar yorulmayın, dedim, kura çekin aranızda olsun bitsin.


#SevgiliGünlük,
Mikro öyküleri koyduğum yeri bir türlü bulamıyorum. Kafamın içi çok karışık, birinin gelip burayı derleyip toparlaması gerekiyor. Yoksa içimden çıkmıyor hiçbir öykü!


#SevgiliGünlük,
Sabah güç bela uyandım. Gözlerim kan çanağına dönmüş. Batman omzuma oturmuş pipetle gözümden kan içiyor. Bir kulağımdan girip diğer kulaktaki çıkışı bulamayan sözlerin uğultusu kafamın içerisini korkunç bir yer haline getirmiş durumda.


#SevgiliGünlük,
Bu mesajı yeni bilgisayarımdan yazıyorum. Eskisi de hemen yanımda, ona o kadar alışmışım ki bunun her şeyi bir tuhaf sanki. Mesela o kadar net ki tüm kusurları gösteriyor, bu çok rahatsız edici. Bundan gayri herkes FHD olsun, yoksa piksel piksel soğuyup gideceğim.